Ga op pad met onze City Walks!

Sneak preview: Ciao tutti Rome

Gisteren was niet alleen de dag die de geschiedenis in zal gaan als ‘de dag waarop wereldwijd de nieuwe Dan Brown verscheen’ maar ook de dag dat Ciao tutti Rome helemaal klaar is om te worden gedrukt. Het is – al zeggen we het zelf – een prachtig geheel geworden. Oordeel zelf maar, met deze sneak preview:

Ciao-tutti-Rome1

Ciao-tutti-Rome2

Ciao-tutti-Rome3

Ciao-tutti-Rome4 Ciao-tutti-Rome5

Ciao-tutti-Rome6

Ciao-tutti-Rome7

Ciao-tutti-Rome8

Dit boek was er niet geweest zonder de inspiratie en hulp van een groot aantal mensen. Daarom willen we die nu alvast bedanken, met om te beginnen een grazie mille aan jullie allemaal. Zonder jullie als trouwe lezers en zonder jullie enthousiaste reacties was dit boek er nooit gekomen. Vervolgens een even grote grazie mille voor de vormgevers van Studio Denk, Bart, Niek en Roy, die zich ook dit keer weer door een berg foto’s van Saskia en Willemijn hebben geworsteld en er een prachtig geheel van hebben gemaakt. Op gelijke hoogte de mensen van Xander Uitgevers, Sander, Hedi en Marieke, voor hun niet aflatend enthousiasme, de heerlijk sterke espresso tijdens het overleg in Amsterdam-Noord en de kans om een tweede Ciao tutti-boek te maken. Ook David, die het hele project vorig jaar op touw zette en het aan dit team overdroeg, grazie!

Ten slotte, voor we jullie nog een voorproefje aanraden, een bedankje van Saskia speciaal voor broer Hans en voor collega/vriendin Willemijn. Niet alleen gingen ze beiden mee naar Rome om foto’s en filmpjes te maken (en samen aperitivi te kunnen drinken natuurlijk), Willemijn liep ook het hele boek na om de laatste fouten uit de tekst te halen. Daarom ook een dankjewel aan Peter-Paul, Willemijns vriend, die haar af en toe een weekje wil missen zodat ze voor Ciao tutti op pad of aan het werk kan gaan.

Ontdek onze droomplekken in Italië!